Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
Kedves Vásárlóink!

Webáruházunk a koronavírusra való tekintettel, határozatlan ideig zárva tart. Megértésüket köszönöjük!
Üdvözlettel; Parfum4U
 

Gyakran ismételt kérdések

Kell regisztrálnom a rendeléshez?

A rendelés leadásához nem szükséges regisztráció.

Hogyan vásárolhatok?

Webáruházunkból elektronikus úton, a www.parfum4u.hu weboldalon keresztül önállóan, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével egyaránt lehet vásárolni.
Elektronikus vásárlás esetén kikeresi a vásárolni kívánt terméket, azon belül kiválasztja a megfelelő kiszerelést, és az ár mellett található „Kosárba” ikonra klikkelve indítja el a vásárlást. Miután minden terméket behelyezett a kosárba, ki kell tölteni a számlázási és szállítási adatokat, majd véglegesíteni a rendelést.
Telefonos rendelés esetén, kollegánk felveszi a szükséges adatokat, és azokat rögzíti a rendszerben.
Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége munkanapokon 9-17 óráig: +36-20 249 1284

 

Mi a garancia, hogy eredeti terméket kapok?

Kizárólag hivatalos disztribútoroktól szerezzük be a termékeket, ugyanazokból a forrásokból, ahonnan a hagyományos boltok is, így teljes mértékben garanciát vállalunk azok eredetiségére.
Ha véletlenül mégis valamilyen problémája akad a termékkel, kérjük, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel ügyfélszolgálatunkat (e-mail-ben, vagy munkanapokon 9-17 óráig telefonon), és készséggel ismertetjük a reklamációs folyamat részleteit. Felhívjuk figyelmüket, hogy a visszaszállítást minden esetben mi intéztetjük a velünk szerződésben álló futárcéggel, így semmi esetre se adják fel részünkre a kifogásolt terméket!

Mi a teendő, ha nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem?

Kérjük, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel ügyfélszolgálatunkat (e-mail-ben, vagy munkanapokon 9-17 óráig telefonon), és természetesen kicseréljük azt a kívánt termékre. Felhívjuk figyelmüket, hogy a csere lebonyolítását minden esetben mi intézzük a velünk szerződésben álló futárcéggel, így semmi esetre se adják fel részünkre a tévesen kapott terméket!

Miért ennyivel olcsóbbak a parfümök, mint a boltokban?

Költségeink sokkal kisebbek mint a hagyományos boltoknak, így kisebb haszonnal is tudunk dolgozni.
Minden terméket a beérkezett rendelések alapján rendelünk meg a hivatalos disztribútoroktól, saját raktárkészlettel nem rendelkezünk, így arra plusz összeget nem kell szánnunk.
Ezen kívül kevesebb alkalmazottal dolgozunk, és kisebb a bérleti díjunk is, mint ha üzlethelyiséget üzemeltetnénk.
Előnyünk még a boltokkal szemben, a szélesebb vevőkör, hiszen egyáltalán nem vagyunk helyhez kötve. Míg az üzletekben csak azok vásárolhatnak, akik oda betérnek, online vásárlás esetén az egész ország területéről bárki számára elérhetőek a termékeink.

100%, hogy megkapom a kívánt terméket?

Mivel nem saját raktárkészletről dolgozunk, hanem a hivatalos disztribútoroktól hozatjuk el a termékeket a rendelések alapján, az esetleges készlethiányokról sajnos mi is csak utólag értesülünk.
Webáruházunkban folyamatosan aktualizáljuk a rendelhetőségeket, de így is előfordulhat sajnos, hogy valamely terméket nem tudjuk időben leszedni honlapunkról. Tapasztalataink alapján azt ígérhetjük, hogy 97% az esély, hogy valóban kapható a kívánt termék.

Ha valamelyik termék nem elérhető, akkor az mikor lesz legközelebb?

Sajnos erre a kérdésre nem tudunk válaszolni, mivel a disztribútorok sem értesítenek minket előre, hogy mi, mikor fog érkezni hozzájuk. Így azt ajánljuk, hogy folyamatosan figyeljék honlapunkat. Rendszerint hetente kapunk értesítést arról, hogy mely termékek érkeztek, és azokat rögtön ismét láthatóvá tesszük oldalunkon.

Értesítenek telefonon, hogy mikor kapom meg a csomagot?

A csomag feladásakor rendszerünk küld egy levelet az Ön által megadott e-mail címre arról, hogy átadtuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak. Ezután a rendeléskor választott szállítási mód függvényében:
- a GLS futárszolgálattól kap egy SMS-t a szállítás napján egy 3 órás idő intervallummal, hogy mikor várható a küldemény.
- a GLS CsomagPontra szállítás esetén, küldenek egy SMS-t és egy e-mail-t, amikor megérkezik a küldemény a kiválasztott automatába.

Mi az a Teszter/Tester?

A teszterek minősége és tartalma megegyezik a hagyományos parfümökével. Azonban csomagolásában eltér azoktól és egyes esetekben kupakot sem tartalmaz. Míg a klasszikus parfümkiszerelések esetén tetszetős, színes csomagolóanyagot használnak addig a teszterek esetében fehér vagy barna kartonpapírt. Ajándék vásárlása céljából nem javasoljuk a teszter rendelését, hiszen megjelenését tekintve nem elég tetszetős, viszont saját használatra tökéletes választás.

Mit jelent az Eau De Parfum (EDP), Eau De Toilette (EDT), Eau De Cologne (EDC)?

Egy parfüm alapvetően különféle illóolajok keveréke etilalkoholban feloldva. A parfümöknek különböző típusai vannak a koncentrációjuk alapján, tehát attól függően, hogy milyen mértékben tartalmaz parfümolajokat. A parfümök főbb fajtái:
Parfum (Parfum essence, Parfum extract): 15-30% parfümolaj tartalommal
Eau De Parfum (EDP): 8-15%  parfümolaj tartalommal
Eau De Toilette (EDT): 4-8%  parfümolaj tartalommal
Eau De Cologne (EDC): 3-5%  parfümolaj tartalommal

Mit jelent a parfümön az fl.oz érték?

Az fl.oz az angolszász fluid ounce (folyadék uncia) mértékegységet jelöli. A parfümökön ml-ben és fl.oz-ban is feltüntetik a termék mennyiségét, hogy minden országban egyértelmű legyen, függetlenül attól, hogy milyen mértékegységet használnak az űrmérték számításhoz.

1 fl.oz = 28,4130625 ml   (Amerikában 1 fl.oz = 29,5735295625 ml)

Legegyszerűbb átszámítás: ml*0,033814 (pl. 50 ml = 50*0,033814 = 1,7 fl.oz)

Az fl.oz értékek azonos ml értékeknél minimálisan eltérhetnek, annak fügvényében, hogy adott gyár éppen merre felé kerekít, illetve, hogy angol, vagy amerikai mértékegységet használja.

Webáruház készítés